هانی موزیک » اخبار خوانندگان » همسر شبنم تووزلو کیست؟ عکس های جدید از شوهر شبنم تووزلو

همسر شبنم تووزلو، تاجری که آن را از همه مخفی نگه داشته بود، فاش شد

( عکس های جدید از همسر شبنم تووزلو + فیلم )

 

همسر شبنم تووزلو کیست؟ عکس های جدید از شوهر شبنم تووزلو

 

برای مشاهده بقیه عکس ها به همراه فیلم، به ادامه مراجعه کنید

 

همسر شبنم تووزلو کیست؟

تا به حال هیچکس عکسی از شوهر این خواننده معروف جایی ندیده بود. دلیل آن عدم پخش عکس توسط خود شبنم تووزلو و به خواسته همسرش بوده است. در مصاحبه هایی که با این خواننده آذربایجانی شده علت نشان ندادن عکس همسرش را اینگونه بیان کرده است : “به دلیل شغل حساس همسرم نمی توانم عکس و تصویری از ایشان در جایی قرار بدم، بیشتر همسرم تاکید دارد که هیچ عکسی از خود در شبکه های اجتماعی پخش نشود.

با این حال شاید خیلی ها اسم همسر شبنم توزلو رو بدانند، اسم شوهر این خواننده حاج رامیل می باشد. ولی به اشتباه خیلی ها حاج رامین شنیده اند. به گفته شبنم تووزلو، همسرش تا به حال 3 بار به حج رفته است که برای همین حاج یا حج رامیل خطاب می کنند.

 

عکس های همسر شبنم تووزلو

 

بالاخره بعد چندین سال از مخفی نگه داشتن همسرش از فضای مجازی که صدای خیلی ها را درآورده بود، در اقدامی غیرقابل پیش بینی عکس همسرش را در پست اینستاگرامش به همراه پسرشان منتشر کرد و دلیل این کار را پایان دادن به شایعاتی که پشت سرش بود اعلام کرد. از جمله حرف هایی که پشت سر این خواننده زده میشد این بود: ” معلوم نیست علی (پسرش) فرزند کیست و شبنم تووزلو چگونه این فرزند را بدنیا آورده است.( یعنی از طریق رابطه نامشروع).

 

پست پیشنهادی بعدی:

معروف ترین آهنگ های شبنم تووزلو شاد

 

شبنم تووزلو با بیان اینکه دیگر نمی تواند حرف های مردم را تحمل کند مجبور شد عکس همسرش را منتشر کند.

 

عکس شبنم تووزلو به همراه همسرش

 

شبنم در ادامه اضافه کرد که من در طی این سال ها به همسرم احترام قائل بودم و به انتخابش احترام گذاشتم. ولی نشستم و با همسرم حرف زدیم درمورد شایعات و حرف هایی که پشت سرش زده می شود. و نتیجه این شد که عکسی به همراه پسرمان در پیج اینستاگرام بنده به اشتراک بزاریم تا به تمام شایعات خاتمه دهیم.

 

در ادامه فیلمی هم منتشر کرد که در کنار همسرش در حال عکس گرفتن بودند.

 

 

نظرتون درمورد همسر شبنم تووزلو چیه؟
4.4/5 - (99 امتیاز)
  • 27 فروردین 1402
  • بدون نظر

برچسب ها

لطفا نظر خود را بنویسید

نظر با ارزش شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.